سفارش تبلیغ
صبا ویژن

SCADA هوشمند نامتمرکز برای کنترل هوشمند و یکپارچه سازی تولید پرا

نظر

SCADA هوشمند نامتمرکز برای کنترل هوشمند و یکپارچه سازی تولید پراکنده در شبکه توزیع برق

چکیده شرکت توزیع برق تهران بزرگ (GTEDC) فعالانه پیشرفتهایی را دنبال می کند تا به چشم اندازهایش به عنوان یک شبکه هوشمند دست یابد. در این مقاله، پیشرفتهای سیستم های SCADA در منطقه عملیاتی GTEDC نمایش داده می شود که شامل فلسفه و طرح معماری سطوح متفاوت چشم انداز شبکه هوشمند در GTEDC، برهم کنش های آنها، ساختار نرم افزار SCADA و زیرساختار ارتباطاتی است. بعلاوه، پروژه های پیاده سازی شده و مقدماتی در مورد SCADA، اتوماسیون و اتصالات DG با جزئیات شرح داده می شود.


مشخصات فایل

تعداد صفحات 10
حجم 232 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی برق


توضیحات کامل

SCADA هوشمند نامتمرکز برای کنترل هوشمند و یکپارچه سازی تولید پراکنده در شبکه توزیع برق

 

این مقاله، پیشرفت سیستم های SCADA در منطقه عملیاتی GTEDC را مطرح نمود. که شامل فلسفه و طرح معماری سطوح متفاوت چشم انداز شبکه هوشمند در GTEDC، برهم کنش های آنها، ساختار نرم افزاری SCADA و زیرساختار ارتباطاتی است. سطوح غیرمتمرکزسازی از مراکز SCADA شروع می شود و در برهم کنش های کاربر نهایی با شبکه هایی در طول AMIها به انتها می رسد.

دو سطح اول غیرمتمرکز سازی شامل پروژه های مقدماتی و پیاده سازی شده در مورد SCADA، اتوماسیون و اتصال DG در GTEDC با جزئیات شرح داده شد. سطح آخر که پیاده سازی AMI در بخش مرتبط با مشتری است به صورت برنامه های آتی توسعه داده خواهد شد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود